Poškozená zásilka

Kupující je povinen si zásilku při převzetí od kurýra nebo na výdejním místě dobře zkontrolovat. Pokud zásilka jeví známky poškození, sepište s řidičem reklamační formulář a pořiďte fotografickou dokumentaci. Kupující není povinen takovou zásilku převzít.

Podpisem přepravního listu stvrzujete řidiči, že obal zásilky byl v době převzetí nepoškozen.

 

Obsah zásilky nesouhlasí s daňovým dokladem?

V případě jakékoliv nesrovnalosti nás prosím kontaktujte na mail info@bambusak.cz, do mailu přiložte fotografie balení a obsahu, číslo objednávky a stručný popis problému. Hned, jak to bude možné, se Vám ozveme zpět.

 

Obsah zásilky se při přepravě poškodil i přes to, že obal nejevil žádné známky poškození?

Opět platí to, abyste nás v co nejkratším možném termínu kontaktovali na naši emailové adrese, přiložte fotografie balení a obsahu, číslo objednávky a stručný popis závady.

 

Zpět do obchodu